Nano server – ITPro korisnička grupa, februar 2016

26. 02. 2016. sam, u prostorijama kompanije Microsoft Srbija, a u okviru “ITPro Serbia” korisničke grupe, održao predavanje na temu “Nano server u Windows Serveru 2016 TP4”. Za osnovu predavanja sam iskoristio materijale sa predavanja koje sam održao na Jahorini, na “MS Community 4” konferenciji. Tada sam predavao o Nano serveru u tada dostupnom Windows Serveru TP3, dok sam na korisničkoj grupi pričao o tome šta nam je novo, kada je Nano server u pitanju, doneo Windows Server 2016 u izdanju Technical preview 4.

nanotp4

 

nanotp4-2

Leave a Reply

