2015. u retrovizoru

Protekla godina je za mene bila jako uspešna. U martu mesecu sam sa kolegama iz Tarabice gostovao na Radiju Beograd 1, u emisiji “Druga strana računara”.

Par dana posle toga smo uspešno organizovali Tarabicu 15. Pored toga što sam bio u organizacionom timu, održao sam, u ITPro treku, predavanje “Exchange 2013 Database Availability Groups”.

Jun mesec je doneo nešto sasvim neočekivano – postao sam Windows insider. U saradnji sa kompanijom Microsoft Srbija, bio sam jedan od deset ljudi koji su testirali Preview verziju Windows-a 10 (verziju za PC i verziju za mobilne uređaje), a zatim smo tim povodom gostovali na Radiju Beogradu 1.

Jesen je bila vrlo interesantna… U oktobru me je Microsoft jako obradovao – dobio sam MVP titulu za Office 365 i time postao deseti MVP u Srbiji.

Par dana nakon toga sam otputovao u Bosnu i Hercegovinu – održana je, četvrta po redu, konferencija “MS Network”. Predavao sam na na temu “Nano servera”, nove instalacione opcije koju donosi Windows Server 2016.  Vreme nas je poslužilo, te smo Srđan Božović, Spaso Lazarević i ja imalo lepo proputovanje po Bosni. 🙂

Oktobar je i mesec kada se tradicionalno održava Sinergija – pored toga što sam održao predavanje na temu “Windows 10 i Azure AD”, bio sam i zvaničan bloger Sinergije 15. Ispratio sam predavanja kolega iz celog regiona, a bilo je i dosta vremena za razgovor i druženje.

U novembru sam, na poziv hrvatske Microsoft zajednice, otputovao u Zagreb i predavao na konferenciji “Advanced Technology Days” konferenciji, a tema je bila “Azure RMS i Offie365”. U Zagrebu sam bio po prvi put, a kolege Romeo, Tomislav, Ljubo i Vladan su mi pokazali grad. 🙂

I za kraj, u decembru se okupila ITPro Serbia korisnička grupa i održao sam predavanje na temu “Azure RMS i Office365” u koje sam ubacio još demao, te je čitavo predavanje trajalo preko 2 sata, za razliku od “zagrebačkog”, koje je trajalo tačno sat vremena. 🙂

Na žalost, prethodna godina nije uvek bila vesela. Srpski IT community je ostao bez uvaženog člana, a ja bez dobrog druga i prijatelja, Janka Radusinovića, koji je preminuo usled povreda zadobijenih u saobraćajnoj nesreći u Nemačkoj. Janko je čovek koji me je naterao da se aktiviram kao predavač i budem jedan od predavača na Sinergiji. Njegov prerani odlazak je gubitak za sve nas. I dan-danas, kada odem u Microsoft, imam utisak da ću ga tamo sresti, da ću ga ugledati za stolom u Biberu. Ili na ulazu u zgradu, kako i po zimi stoji u majici i priča sa nekim. Bio je veliki čovek i njegov entuzijazam će nam uvek nedostajati.

U 2016. godini će biti još konferencija, predavanja, novog softvera i novih servisa i trudiću se da budem na visini zadatka i sve to ispratim. Radujem se tim putovanjima i ljudima koje ću tamo sresti jer, gde god da sam do sada otišao, domaćini su me prihvatili kao jednog od svojih, bilo da sam u Tesliću, Sarajevu, Jahorini ili Zagrebu – svuda sam se osećao kao kod kuće!

Živeli! 🙂

Leave a Reply

