Moje predavanje na ITPro Serbia korisničkoj grupi

16. 12. 2015. sam, u prostorijama kompanije Microsoft Srbija, a u okviru “ITPro Serbia” korisničke grupe, održao predavanje na temu “Azure RMS i Office365”.

RMS

Na osnovu utisaka sa predavanja koje sam, na istu temu, održao u Zagrebu, produžio sam predavanje, uneo pitanja koja je zagrebačka publika postavljala, prikazao malo više demoa, tako da je čitavo predavanje trajalo preko dva sata. Posebnu zahvalnost dugujem Nenadu Šljiviću, koji nam je ukratko objasnio koje sve zaštite podataka on ima na raspolaganju, kao zaposleni kompanije Microsoft, kao i to na koji ih način koristi.

Prezentaciju koju sam koristiti na predavanju možete skinuti u PPTX formatu sa sledećeg linka.

Leave a Reply

