Windows 10 – deseti dan

Stigosmo do poslednjeg dana W101010 izazova. Deset dana je Windows 10 bio moj glavni operativni sistem. I kod kuće i na poslu. Tokom tog perioda ste mogli da pročitate moja zapažanja o toj platformi. Međutim, još nije gotovo, izazov traje do večeras. 🙂

Za deseti dan sam ostavio ono najbolje. Odabrao sam deset tema, pripremio deset tekstova i svi će biti objavljeni danas. Nešto poput “Mojih top deset u Windows-u 10”.

Hvala vam što ste me pratili, komentarisali, pitali i predlagali – divna ste publika! 🙂

 

Windows10 - deseti dan

Leave a Reply

