Windows 10 – upgrade sa 10074 na 10130

Windows 10 Build 10074 je bio jedan od stabilnijih i dosta korisnika se zadržalo na njemu. Najnovija verzija je 10130, pa je nekoliko čitalaca pitalo kako teče upgrade procedura na novi build, ima li problema, šta je sa podešavanjima, već instaliranim 3rd party aplikacijama…? Hajde da vidimo!

desktop02

Na stari desktop računar sam instalirao Windows 10 Build 10074 i nekoliko osnovnih aplikacija, u nameri da vidim šta će biti nakon upgrade-a na novi build.

Kako je u igri najnoviji Windows, red je bio da instaliram i Preview verziju Office 2016 paketa, koju možete skinuti sa sledeće adrese:
https://products.office.com/en-us/office-2016-preview

desktop04

Evo kako izgleda Word 2016:

desktop07

desktop08

Pored Office-a, za test sam odabrao i GOM player i WinRAR.

desktop17

Nakon toga sam pokrenuo Windows update, kako bih uradio upgrade na build 10130. Mala napomena, Windows update nećete naći na uobičajenom mestu, već ćete morati da otvorite novi Settings panel, iz koga ćete odabrati opciju “Update & security. Ovo je ujedno i jedna od stvari koja će sigurno zbunjivati korisnike, jer su neke opcije ostale u starom control panelu, a neke su prebačene u Settings panel. Nadam se da će Microsoft jako puno pažnje posvetiti edukaciji korisnika oko novog panela, jer ovo i mene zbunjuje, tim pre što smatram da nema potrebe da se podešavanja na ovakav način pretumbaju. Naročito što su neka ostala i u starom i u novom panelu, što doprinosi konfuziji. Do sada se znalo, za sve što se tiče podešavanja računara, pravac Control panel. Iskreno, želim Microsoft-u puno sreće u primeni ovog novog koncepta…

control panel

desktop15

Sistem je nakon nekog vremena zatražio restart

desktop26

Win10upgrade

Nakon instalacije, prvo što sam proverio je “Programs and Features”, gde su me dočekali programi koji su i prethodni bili instalirani.

desktop28

Međutim, kada sam pokrenuo Word 2016, sačekala me je ponovna aktivacija, koju sam morao (ponovo) da obavim…

desktop29

desktop31

desktop32

…Nakon čega, je sve bilo okej, svi prethodno instalirani programi su radili bez problema.

desktop34

Ukratko, poruka za sve one koji imaju build 10074 – upgrade na 10130 ne boli!

Do sledećeg čitanja, pozdravlja vas S 🙂

One thought on “Windows 10 – upgrade sa 10074 na 10130

Leave a Reply

